اندروید 12 نگاه اول: 8 ویژگی جالب در گوشی های هوشمند شما

اواخر امسال گوگل نسخه بعدی اندروید را منتشر می کند. به احتمال زیاد به عنوان آندروید 12 لقب خواهد گرفت و ممکن است اواخر این ماه شاهد اولین پیش نمایش توسعه دهنده آن باشیم. اگرچه ، درست قبل از رسمی شدن هر چیزی ، تصاویر منتشر شده از آندروید 12 به صورت آنلاین ظاهر شده اند. Google برخی از اسناد و کد منبع را با شرکای خود به اشتراک می گذارد تا پیش از اعلامیه رسمی ، خود را برای به روزرسانی آماده کند.

اکنون ، به نظر می رسد افراد در توسعه دهندگان XDA به پیش نویس چنین سندی دسترسی پیدا کرده اند که گوگل برای نشان دادن تغییرات در اندروید 12 ایجاد کرده است. این تصاویر صفحه نمایش UI جدید و برخی تغییرات مهم در نسخه بعدی را نشان می دهد. بنابراین در اینجا اولین نگاه و ویژگی های Android 12 شما ممکن است برای گوشی های هوشمند شما باشد.

اندروید 12 نگاه اول

اول از همه ، گوگل احتمالاً قصد دارد در نسخه بعدی کاملاً طراحی مجدد UI را انجا دهد. این تصاویر صفحه ادعا شده برخی از تغییرات در نسخه جدید و همچنین برخی از ویژگی های جالب جدید را نشان می دهد.

ویژگی های Android 12 مورد انتظار

ویژگی های حریم خصوصی

اولین تغییر و احتمالاً مهمترین آن ویژگیهای جدید حریم خصوصی است. ویژگی های حریم خصوصی در Android 12 ممکن است شامل موارد زیر باشد: نمایش نمادها در بالا برای اینکه به کاربران اطلاع دهید که برنامه ای از دوربین یا میکروفون استفاده می کند. اگر کسی روی نماد ضربه بزند ، به شما می گوید کدام برنامه از چه چیزی استفاده می کند. همچنین به نظر می رسد یک گزینه سریع برای غیرفعال کردن مجوز دوربین یا میکروفون فقط با یک ضربه وجود دارد.

Google به محض دریافت به روزرسانی های Android 12 ، این شاخص های استفاده را برای همه OEM ها در UI سفارشی خود مجاز می کند.

نمادهای تنظیمات سریع جدید

ویژگی بعدی که متوجه می شوید نمادها در تنظیمات سریع است. به نظر می رسد این نمادها بر اساس فعالیت روی آن نماد تغییر شکل می دهند. به عنوان مثال ، به نظر می رسد که نماد Wi-Fi به صورت گرد در می آید و همچنین هنگام اتصال به رنگ تغییر می یابد. شاید این آیکون ها هنوز نهایی نشده باشند. با این حال ، Google ممکن است این بار آیکون های تنظیمات سریع را بزرگتر و دسترسی آسان تر کند.

به نظر می رسد که رنگ زمینه این آیکون ها نیز بسته به موضوع تغییر می کند. مطمئن نیست که مضامین جدیدی وجود خواهد داشت یا خیر.

ابزارک های جدید

از تصاویر به نظر می رسد که ابزارک های جدیدی نیز در راه هستند. در عکسهای زیر می توانید یک ابزارک جدید مکالمه را مشاهده کنید که پیام های اخیر ، تماس های از دست رفته و سایر فعالیت ها را نشان می دهد. این ابزارک در هر زمان فقط یک مورد را به صورت بزرگتر نشان می دهد.

ویژگی های دیگر

برخی دیگر از ویژگی های پیش بینی شده برای اندروید 12 عبارتند از: جفت برنامه ، «دو ضربه سریع بر روی حرکت برگشتی» ، اشتراک گذرواژه های Wi-Fi با دستگاه های اطراف ، به روزرسانی های emoji از به روزرسانی های سیستم و یک ویژگی خواب زمستانی برنامه .

تاریخ انتشار اندروید 12

گوگل معمولاً بروزرسانی بزرگ بعدی اندروید خود را در طی سپتامبر-اکتبر راه اندازی می کند. با این حال ، امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا شاهد به روزرسانی پایدار اندروید 12 باشیم زیرا کارمندان Google از خانه خود کار می کنند. انتظار می رود این اکتبر یا نوامبر راه اندازی شود. با این حال ، Google ممکن است اولین پیش نمایش توسعه دهنده را در اواخر فوریه یا اواسط مارس منتشر کند.

گوگل هر ساله تغییرات نرم افزاری مهمی را با نرم افزار خود به همراه روند فعلی ایجاد می کند. بنابراین ، در چنین زمانی که حریم خصوصی اصلی ترین نگرانی کاربران تلفن های هوشمند است ، جالب است که ببینیم چگونه اندروید 12 می تواند ویژگی های جدید حریم خصوصی را ارائه دهد. با ما همراه باشید برای مطالب بیشتر.

Comments

Popular posts from this blog

نحوه افزودن شارژ بی سیم به Samsung Galaxy A12

چگونه بفهمیم باتری آیفون شما چند چرخه شارژ دارد و چند بار باقی مانده است https://iphone-battery.ir