هر آنچه درباره باتری آیفون 7 باید بدانید

هر آنچه درباره باتری های آیفون باید بدانید

منصفانه است که در آیفون های اپل بگوییم که باتری آیفون 7 کمی جعبه رمز و راز است. برخلاف برخی از رقبای آن ، قابل جابجایی نیست ، بنابراین باید اعتماد داشته باشید که آنچه بدست می آورید در واقع خوب است. هنگام خرید آیفون نوسازی شده ، باتری خوب به همان اندازه ظاهر زیبا اهمیت دارد.

خوشبختانه شما مجبور نیستید در تاریکی بمانید. در این راهنما ، ما به برخی از سوالات متداول در مورد باتری های آیفون ، از درک سطح ظرفیت خوب تا عملکرد معمول باتری آیفون در مدل های مختلف ، پاسخ خواهیم داد.

هر آنچه در این راهنما ذکر شده است برای کلیه مدلهای فعلی و اخیر گوشیهای هوشمند اپل قابل استفاده است. در صورت لزوم ، ما به نحوه عملکرد مدل های مختلف در مورد باتری آنها اشاره کرده ایم. به طور کلی ، اگرچه به دنبال خرید آیفون 7 یا آیفون 11 هستید ، این راهنمای جامع باتری آیفون مفید خواهد بود.

درک ظرفیت باتری آیفون

با انتشار iOS 11.3 در سال 2018 ، اپل ویژگی جدیدی را ارائه داد که می تواند در مورد ظرفیت و عملکرد باتری شما چیزهای زیادی را به شما بگوید: Battery Health. این دقیقاً شرح می دهد که آیفون شما چه مدت باید بین دوره های شارژ ادامه یابد ، در مقیاس 0٪ تا 100٪.

حداکثر ظرفیت باتری تلفن شما با گذشت زمان کاهش می یابد. آیفون های جدید معمولاً با ظرفیت 100٪ عرضه می شوند ، اما چرخه های شارژ و آسیب احتمالی (مانند قرار دادن تلفن در دمای شدید) ظرفیت را کاهش می دهد.

با کاهش سلامت باتری ، توانایی آن در ارائه حداکثر کارایی نیز کاهش می یابد.

ظرفیت باتری آیفون کدام یک از شرایط بهینه تلقی می شود؟

ممکن است فکر کنید از آنجا که حداکثر ظرفیت آیفون شما از 100٪ شروع می شود ، این تنها شرطی است که می تواند بهینه تلقی شود. با این حال ، این کاملا درست نیست. اپل هر آیفونی را با ظرفیت باتری 80٪ یا بالاتر در شرایط بهینه می داند.

در واقع ، اپل چنان احساس سلامتی در مورد باتری دارد که ضمانت 1 ساله آن ، هر باتری با ظرفیت 80٪ یا بیشتر را پوشش می دهد. دیدن آیفون هایی که بعد از گذشت یک سال ، هنوز ظرفیت باتری 95٪ یا بالاتر دارند ، غیر معمول نیست.

دلیل آن نوعی ایمن در برابر خرابی است: اپل باتری های خود را با ظرفیت بیش از حد تولید می کند ، به این معنی که وقتی 100٪ سلامت باتری خود را نشان می دهد در واقع از تمام قدرت عملیاتی بالقوه خود استفاده نمی کند. حتی اگر 80٪ باشد ، تلفن شما هنوز در شرایط بهینه کار می کند.

چگونه وضعیت باتری آیفون خود را بررسی کنیم

در هر iPhone با iOS 11.3 یا بالاتر نصب شده ، می توانید با رفتن به تنظیمات> باتری> باتری سلامت ، ظرفیت باتری خود را پیدا کنید. توجه به این نکته مهم است که این ویژگی فقط برای آیفون 6 و هر مدل بعد از آن موجود است.

در صفحه Health Battery خود ، یک معیار ثانویه مهم نیز مشاهده خواهید کرد: قابلیت Peak Performance. به دلیل نکات ذکر شده در بالا ، ممکن است این صفحه از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.
https://virgool.io/@iphone-battery.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-7-%D8%AA-%D8%B1%D9%88-%D8%AA%D9%88-%D8%AE%D9%88%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D8%B6-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-xjnbhrdnoyzi
اگر باتری شما برای پشتیبانی از همه برنامه های شما بهینه کار می کند ، یک پیام ساده مشاهده خواهید کرد که تلفن شما در اوج عملکرد طبیعی کار می کند. اگر باتری شما فرسوده است و احتمالاً نیاز به تعویض دارد ، هشدار می دهید که خراب است و باید تعویض شود.

اگر پیام هشدار را مشاهده کنید ، تلفن شما همچنان کار خواهد کرد ، اما زمان بین چرخه شارژ به طور قابل توجهی کوتاه تر خواهد شد. پیام فقط زمانی نمایش داده می شود که ظرفیت باتری شما 79٪ یا کمتر باشد.

چگونه می توان عمر باتری و عملکرد آیفون خود را افزایش داد

اپل سعی کرده است عمر باتری تلفن هایشان را از طریق چیزی به نام throttling عملکرد یا مدیریت عملکرد افزایش دهد ، که چند سال پیش بحث و مجادله هایی را ایجاد کرد. مدیریت عملکرد عملکرد تلفن شما را از طرف شما کاهش می دهد تا آیفون کار کند و باتری شما را حفظ کند. می توانید آن را به صورت دستی خاموش کنید اما در صورت انجام این کار باتری آیفون شما خیلی سریع تمام می شود ، زیرا آیفون نزدیک به حد مجاز کار خواهد کرد.

در عوض ، منطقی است که این چند مرحله ساده را که می تواند عمر باتری تلفن شما را افزایش دهد ، با مجوز از Apple ارائه دهید:

  • در آخرین نسخه ارتقا یافته iOS بمانید. هر بروزرسانی عمده دارای ویژگی های جدیدی برای حفظ و افزایش عمر باتری است.
  • سعی کنید تلفن خود را به طور متوسط ​​در دمای 16 تا 22 درجه سانتیگراد نگه دارید. هر چیزی بالاتر یا فراتر از آن ممکن است به باتری لیتیوم شما آسیب برساند.
  • هنگام شارژ از گرمای زیاد خودداری کنید. برخی از موارد یا سطوح باعث گرم شدن تلفن شما می شود که این امر می تواند به باتری آسیب برساند. هنگام شارژ شدن آن را بررسی کنید تا از خنک بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • تلفن خود را نیمه شارژ کنید. تخلیه کامل باتری می تواند باعث تخلیه عمیق آن شود که آسیب قابل توجهی خواهد دید. تخلیه از یک باتری پر نیز می تواند همین تأثیر را داشته باشد.
  • روشنایی خودکار را روشن کنید. روشن ترین تنظیمات صفحه نمایش باعث می شود که باتری شما به سرعت تخلیه شود ، که شما را مجبور می کند به سرعت چرخه شارژ را پشت سر بگذارید و سلامتی باتری را از دست دهید.
  • فعالیت پس زمینه خود را در تنظیمات> عمومی> بازخوانی پس زمینه بررسی کنید. برنامه های زیادی که در پس زمینه اجرا می شوند ، باتری شما را خالی می کنند.

عملکرد باتری های آیفون بر اساس مدل های منفرد

هنگام تحقیق در مورد آیفون های استفاده شده ، احتمالاً دوام و کارایی باتری از مهمترین ملاحظات شماست. شما می توانید عواملی مانند سرعت پردازش یا RAM را بررسی کنید ، اما واقعاً چقدر در مورد تجربه کاربری واقعی تلفن به شما می گوید؟

خوشبختانه معیارهای دیگری نیز وجود دارد. یکی بنچمارک عملکرد Geebench است که همه دستگاه های iOS را استاندارد می کند تا عملکرد آنها را مستقیماً با یکدیگر مقایسه کند. نتایج ، از بالاترین تا کمترین عملکرد ، به شرح زیر است:

  • آیفون 11 پرو مکس - 1،330
  • آیفون 11 - 1،280
  • آیفون XS Max - 1،110
  • آیفون XR - 1،108
  • آیفون 8 - 922
  • آیفون 7 - 742
  • آیفون 6 اس - 542
  • آیفون 6 - 308

عمر باتری یکی دیگر از اجزای مهم در مقایسه مدل های آیفون است. متخصصان بررسی در AnandTech عمر باتری هر مدل آیفون از چند سال گذشته را بررسی کردند. آنها مقایسه خود را با توجه به زمانی که تلفن می تواند هنگام استفاده از WiFi از شارژ کامل استفاده کند ، استوار کرد. نتایج آنها در زیر است:

  • آیفون 11 پرو مکس - 15.58 ساعت
  • آیفون 11 - ساعت 14.03
  • آیفون XR - 12.95 ساعت
  • آیفون 8 پلاس - 11.83 ساعت
  • iPhone XS Max - 10.31 ساعت
  • آیفون 7 - 9.22 ساعت

روند عملکرد و دوام باتری به صورت خطی است. هر مدل جدید نسبت به مدل های قبلی قبل از خود قدرتمندتر است و دارای ویژگی های جدیدی است که عمر باتری آن را حفظ و افزایش می دهد. 
https://www.gsmarena.com/apple_iphone_7-8064.php
نکته اصلی این است که مدل های جدید ، صرف نظر از ظرفیت زیر 100٪ ، عمر باتری بیشتری نسبت به نمونه های قدیمی خود دارند و در نتیجه برای مدت طولانی تری مفید خواهند بود.

آیفون های مرمت شده در مقابل سایر تلفن ها: چه کسی در نبرد باتری پیروز می شود؟

البته ممکن است به دنبال فراتر از آیفون ها باشید. در این صورت ، چگونگی مقایسه دوام و کارایی باتری بین محصولات اپل و رقبای آن سوال مهمی است که باید پرسیده شود.

برای تلفن های جدید ، اپل به طور کلی برنده می شود. در هر دو معیار عملکرد و ماندگاری باتری که در بالا به آنها اشاره شد ، مدل های iPhone بالاتر از مدل های مشابه خود از Android و Google از همان سال قرار دارند.

اما تلفن های نوسازی شده چطور؟ در اینجا ، هنوز بهتر است که به iPhone های دیگر نسبت به سایر تلفن های تعمیر شده اعتماد کنید. به طور کلی ، آیفون ها در سال حدود 15 درصد بیشتر از بهترین نسخه های اندرویدی خود ارزش دارند. این نشان می دهد که باتری به این میزان افت نمی کند ، عملکرد به همین سرعت کاهش نمی یابد و صفحه به همین راحتی خراب نمی شود.

در مجموع ، آیفون تمایل دارد تا در نبرد باتری پیروز شود. این کار نه تنها قوی شروع می شود ، بلکه قدرت خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کند. همین امر باعث می شود که برای هر کسی که به دنبال یک گوشی هوشمند تازه شده است ، انتخاب خوبی باشد.

از آیفون مرمت شده Swappie چه انتظاری دارید؟

در Swappie ، ما تضمین می کنیم که هر آیفون بازسازی شده دارای باتری حداقل 80٪ ظرفیت است ، به این معنی که مانند یک آیفون جدید کار می کند و عملکرد خوبی دارد. برای بدست آوردن عملکرد مورد نظر لازم نیست نگران تعویض باتری باشید. این استاندارد توسط سایر فروشندگان آیفون تضمین نمی شود. اگر بدشانس باشید ، می توانید باتری با ظرفیت کمتر از 80٪ مواجه شوید و عملکرد و طول عمر باقیمانده آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. مهم است که قبل از تعهد به خرید این موارد را در نظر بگیرید.

به خصوص در مدل های قدیمی ، حتی یک باتری کاملاً کارآمد نیز به اندازه مدل جدید کارایی نخواهد داشت. همانطور که در بالا نشان داده شده ، عمر آیفون 7 بیش از 6 ساعت کمتر از جدیدترین مدل است. مطابقت داشتن انتظارات با واقعیت می تواند به شما در خریدی کمک کند که هم برای شما و هم برای تلفن شما مناسب باشد. 

بنابراین اکنون که راهنمای کامل ما در مورد باتری های آیفون را مطالعه کردید ، امیدواریم با دانش خود احساس اطمینان بیشتری کنید. اگر شما علاقه مند به بررسی انتخاب آیفون های مرمت شده Swappie هستید ، می توانید آنها را در اینجا پیدا کنید.

Comments

Popular posts from this blog

نحوه افزودن شارژ بی سیم به Samsung Galaxy A12

باتری آیفون ۷ چند ساعت شارژ نگه میدارد https://iphone-battery.ir