Samsung Galaxy S21 Series - آنچه در جعبه است و چه چیزهایی برای خرید نیاز دارید؟

 سامسونگ به تازگی از سری جدید گوشی های محدوده S خود رونمایی کرده است. Galaxy S21 5G ، Galaxy S21 + 5G و Galaxy S21 Ultra 5G. برخلاف نسخه های قبلی ، سامسونگ تصمیم گرفته است تعداد لوازم جانبی را کاهش دهد ، دلیل این امر کاهش زباله های الکترونیکی است.

در نتیجه ، سامسونگ دیگر شامل آداپتور شارژ اصلی یا یک هدفون نیست.

همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید ، محتویات جعبه کاملاً سبک است و فقط شامل گوشی ، کابل USB-C به USB-C و مستندات است.


برای تکمیل جعبه به چه مواردی نیاز دارم؟

دو لوازم جانبی مورد نیاز شما وجود دارد.

  • آداپتور شارژ اصلی
  • هدفون

به کدام شارژر اصلی برای Samsung Galaxy S21 / S21 Plus / S21 Ultra خود نیاز دارم؟

سامسونگ در واقع تعدادی آداپتور اصلی در محدوده لوازم جانبی تلفن های هوشمند خود دارد. پیشنهاد ما انتخاب شارژر دیواری سریع 25W سامسونگ است

این شارژ رسمی سامسونگ با یک کابل USB-C به USB-C همراه است ، به این معنی که شما یک لوازم اضافی برای استفاده در ماشین ، در دفتر کار خود یا زمانی که زمان آن است که کابل تلفن همراه سری S21 خود را جایگزین کنید ، خواهید داشت.

اینجا بخر

کدام مجموعه از هدفون را برای Samsung Galaxy S21 / S21 Plus / S21 Ultra خود نیاز دارم؟

بازهم ، سامسونگ گزینه های مختلفی را در محدوده خود دارد که بسته به نوع و قیمت متفاوت است.

هدفون سیمی رسمی سامسونگ AKG USB Type-C - مشکی

AKG که در واقع متعلق به سامسونگ است این دستگاه محبوب را به روز کرده است تا اکنون دارای یک اتصال USB-C باشد ، نه جک 3.5 میلی متری ، به این معنی که برای استفاده از هدفون شما نیازی به حمل آداپتور نیست.

اینجا بخر

هدفون رسمی بی سیم Samsung Galaxy Buds Pro

گزینه دیگری که در دسترس است ، Galaxy Buds Pro جدید سامسونگ است که در بنفش بنفش ، سیاه فانتوم و نقره ای فانتوم موجود است .

این Buds Pro با بهره گیری از جوانه های Samsung Buds ، Buds Plus و Buds Live از فناوری حذف نویز ، درجه IPX7 برخوردار است و همچنین هنگام صحبت می تواند حس کند ، به این معنی که به طور خودکار حجم موسیقی شما را کاهش می دهد.

اینجا بخر


جمع بندی و توصیه ها

بابت خواندن این مقاله در مورد لوازم جانبی گوشی جدید Samsung Galaxy S21 خود متشکریم. ما امیدواریم که این مورد مفید واقع شده باشد و اگر سوالی دارید ، لطفا در زیر نظر دهید و ما به شما پاسخ خواهیم داد.

Comments

Popular posts from this blog

نحوه افزودن شارژ بی سیم به Samsung Galaxy A12

هر آنچه درباره باتری آیفون 7 باید بدانید

اندروید 12 نگاه اول: 8 ویژگی جالب در گوشی های هوشمند شما